úterý 9. července 2013

9.7. Prima úterý

Jídlo


8:21 Snídaně: Bílý jogurt s ovesnými vločkami, oříšky a hrozny


Už jsou ty snídaně asi nuda, co?:) Ale mně chutnají :)

Dopolední svačina: Chleba, ředkvičky (tím si teď nejsem už jistá..ale trénuju paměť :)

Gainer po tréninku


ObědGalette /bretaňská rustikální palačinka z pohankové mouky se slanou náplní/ - Galette Provençale (palačinka se sušenou šunkou, restovanými rajčaty, zelenými olivami, vajíčkem a ančovičkami), Bezová limonáda s melounem

Oběd v kavárně Záhrada café therapy - http://www.lunchtime.cz/zahrada-cafe-therapy/#galette-bretanska-rustikalni-palacinka-z-pohankove-mouky-se-slanou-naplni

Palačinka sice celkem fajn, ale ty ančovičky děsně slané! (To jsem mohla čekat, co?:)) Už bych si tuhle nedala. Ale bezovou limonádu s melounem si dávám v téhle kavárně pokaždé, když tam jsem :) Kvůli melounu, který mám moc ráda :)

Pegas Snack od Primy


Mám hrozně ráda zmrzliny v sušence - což je přesně tahle:) Oběd (1 palačinka) mě moc nenasytil, tak jsem si dopřála výjimečně ještě ledňáček :)

Odpolední svačina: Kefírové mléko, oříšky, ovoce 

Večeře: Zas už nevím..:-/ Budu to muset psát poctivěji..

Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink

Dřepy se závažím 6x5 (0 kg, 35kg, 35kg, 35kg, 35kg, 35kg)

Výpady 3x12 (10 kg)

Bench press 4x10 (25 kg, 25 kg, 25 kg, 25 kg)

Tricepsové stahování kladky s lanem 3x12 (5kg, 5kg, 5kg)

Pullover 3x12 (10 kg)

Výdrž na břicho (3x 45s)

Výpony na lýtka 3x15


Rehabilitační cvičení SMsystém - 1h.






3 komentáře:

  1. ta zmrzka vypadá dobře:) miluju ruskou!

    OdpovědětVymazat
  2. Já moc zmrzliny v oplatce nemusím, ale takhle vypadá celkem fajn :-) Nejradši mám vodový♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ta palačinka zní dobře! A jinak moje snídaně by asi taky mohly působit jako nuda, ale mám svoje oblíbené kombinace a suroviny a prostě je rotuju pořád dokola. Hlavně, když to chutná :)

    OdpovědětVymazat