úterý 16. července 2013

16.7. Dvanáctikilové úterý

Jídlo


Snídaně: Bílý jogurt s ovesnými vločkami, nektarinkou, kiwi a mandlemi


Gainer po tréninku

Oběd: Těstoviny se sýrem cottage a se zeleninou

Odpolední svačina: Ovoce, kefírové mléko, oříšky

Večeře: Červená čočka



Když nevím co uvařit, tak udělám čočku :) Tu mám vždycky, stejně jako vajíčka :)

Druhá večeře: Celozrnný chleba, zelenina


Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink

Dřepy se závažím 6x5 (0 kg, 35kg, 35kg, 35kg, 35kg, 35kg)

Výpady 3x8 (12,5 kg!) - trenér mi zvedl váhy!:) Ale jen 8 opakování

Bench press 4x10 (25 kg, 25 kg, 25 kg, 25 kg)

Tricepsové stahování kladky s lanem 3x12 (5kg, 5kg, 5kg)

Pullover 3x12 (10 kg)

Výdrž na břicho (3x 45s)

Šla jsem na trénink i když jsem se necítila zdravotně úplně dobře... což jsem asi neměla dělat :-/

Cvičení SM systém - 1h.




5 komentářů:

  1. Já kdybych chtěla vařit z toho, co mám vždycky, asi bych si musela uvařit mrkev se skořicí :))
    Já už tak dlouho neměla kiwi, nějak to s ním letos flákám!
    Ony ty tréninky je lepší fakt nepřehánět, když člověk není úplně ok, párkrát jsem to pocítila na vlastní kůži :/ Ale váhy máš pěkné, 12,5 kg na výpady je slušné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nevíš, jak se ty kapky jmenovaly?:) Protože já mám ty uši zalehlé ještě i po týdnu :-/ I když jsem už ty antibiotické kapky dobrala.. ale uši zůstaly zalehlé, tak nevím co s tím :-/
      Já taky tedy spíš dávám teď přednost lokálnímu ovoci :)

      Vymazat
    2. Aurecon drops forte. Používají se i běžně k čištění uší, ale taky při zánětech apod., koupila jsem je myslím v lékarně Dr.Max, ale budou asi všude.
      Lokální je lepší, jen mě mrzí, že děda pokácel višeň - byla snad jediná, co rostla v okolí 20 km :)

      Vymazat
  2. červenou čočku jsem ještě nikdy neměla :OO Chutná jako normální?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi záleží na přípravě.. protože běžnou čočku jsem zvyklá jíst nakyselo a tuhle ne :) Tuhle dělám tak, že nejdřívě opražím nakrájenou cibuli, pak přidám nakrájenou zeleninu a pak čočku a zaleju vroucí vodou a chvíli povařím :) Nakonec přidám sójovou omáčku. Výhodou je, že ta červená čočka se nemusí dopředu namáčet :)

      Vymazat