středa 17. července 2013

17.7. Konopná středa

Jídlo

Snídaně: Konopné Mysli s bílým jogurtem, nektarinkou a kiwi + lístky meduňky


Koupila jsem v Kauflandu tohle nové Mysli (vypadá to napsané tak divně :-D) s konopným semínkem. Moc mi chutná! Líbí se mi, jak tam to konopné semínko tak křupe:) Budu si muset kupovat neloupané konopné semínko častěji :)


Oběd: Polévka; Zeleninové lasagne se žampiony a sýrem 

Denní menu Na Švábce http://www.nasvabce.cz/

Odpolední svačina: Kefírové mléko, ovoce

Večeře: Celozrnný kuskus s kuřecím masem z parního hrnce a se slovenskými sýry



Celou noc mě nesnesitelně bolely uši, že jsem nemohla spát a pomohl mi až Ibalgin :-/ Tak jsem šla na ORL, ale doktor nic nezjistil..  praktická lékařka mi napsala antibiotické kapičky Pamycon, které už mám v poslední době po několikáté.. Tak snad to pomůže.

5 komentářů:

  1. "Mysli" je fakt zvláštní slovo :) Jejda, snad uši už dobolely... Já dostala na podobné příznaky takové mentolové kapky a ty pomohly, akorát že jsem pak měla mentol snad až v mozku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mysli :D to je jako na mysl :) :D někdy určitě vyzkouším ;))

    OdpovědětVymazat
  3. konopná semínka mám doma, ale loupaná a extra chuť cejtit nejde ;) mě jako malou strašně boleli uši a zjistilo se, že nesmim spát na péřovym polštáři, teď mám protialergickej a jsem v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě mám i loupané a taky tam tu chuť nijak zvlášť necítím. Ale to křoupání těch neloupaných se mi líbí :) A s tím polštářem to je zajímavý.. protože taky mi přijde, že když spím jinde, tak mě tam bolí ty uši více.. a to Ti zjistili tedy alergii na peří?

      Vymazat
  4. já mám konopné doma, ale bojím se ho:D

    OdpovědětVymazat