sobota 20. července 2013

20.7. Rybízová sobota

Jídlo


10:40 Snídaně: Ovesné vločky, čokoládové musli Tesco sypané, obilné polštářky Emco, bílý jogurt, rybíz a nektarinka


Žádnou zahrádku bohužel nemám, ale aspoň jsem si ten rybíz koupila :)

Dopolední svačina: Kváskový chleba, zeleninový salát

Oběd: Gnocchi s kuřecím masem v jogurtu, rajčaty a bazalkou


Odpolední svačina: bílá Activia s rybízem

19:50 Večeře: Kváskový chleba s vajíčkem a slovenskými sýry, zelenina


Druhá večeře: Zeleninový salát a kváskový chleba


10 komentářů:

  1. samé dobroty, ty jídelníčky máš vždycky krásné - a vidím, že dobrému chlebu taky neodoláš :)) já si dost často dávám chleba dokonce k obědu, jak mi to pečivo chutná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě dříve ani moc chleba nejedla, dávala jsem přednost rohlíkům - ale od té doby, co jsem objevila kváskový chléb, tak ho jím často a na rohlíky si ani nevzpomenu :) I když možná, že časem taky nějaké zkusím. Teď si zas dost ujíždím na vánočce z čočkova biojarmarku.. a je to teda typická poctivá máslová vánočka.. takže žádná zdravější verze..ale je taaaak dobrá!:)

      Vymazat
  2. My máme rybíz letos jen bílý, což mě štve, protože nejradši mám černej a nikde ani kulička...ani ke koupení jsem ho nikde neviděla. Pro slovenské sýry jsi byla přímo na Slovensku? :) Já se teď vrátila z Tater a ty jejich sýry jsou fakt úžasný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílý, ten už ani nevím jak chutná :) A černého jsem měla letos asi 3 kuličky :-D Mamka dostala nějaký od tety, ale taťka mi ho snědl :-/ Na Slovensku byli rodiče, já ne :-/ Nejsem teď moc při penězích a musím hlavně pracovat na diplomce, tak ani moc nikam nejezdím..

      Vymazat
    2. To chápu, chceš odevzdávat teď někdy? Já zas dodělávám přes léto dizertačku, tak jsem letošní cestovní plány taky zkrouhla. Ale teď si zrovna říkám, že bych někam jela, jenže všichni už jsou pryč, tak není s kým..tak nic, tak dizertace :)

      Vymazat
    3. Chci odevzdávat v lednu :) Ale co nejvíc toho udělat a připravit teď, abych mohla hned v září začít dělat výzkum :) Ale příští víkend mám v plánu udělat si výlet do Prahy:) Po pražských zmrzlinárnách :))) Tak kdyby jsi třeba chtěla něco podniknout a poznat se ;)

      Vymazat
    4. Vidíš, to je náhoda, já jsem teď ještě na Moravě, ale příští víkend jsem taky plánovala zase Prahu :) To by bylo super, ráda tě poznám i na živo :) Tak se ještě domluvíme (třeba přes mail?) A na zmrzlinárny mám pár dobrých tipů, kdybys potřebovala :)

      Vymazat
  3. Mamina dělala rybízový koláč, no je to sice nezdravé, protože kvuli tatíkovi dělá všechno z bílé mouky a nevím z čeho všeho, ale je to taková dobrota, že to jím jak kdyby nic:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, taky bych neodolala a určitě si dala :) Když už doma něco máme upečené, tak si to taky musím dát :)

      Vymazat
  4. Ta vajíčka jsou vtipná! :-D A teď už mám chuť a i na gnocchi!

    OdpovědětVymazat