pátek 5. července 2013

5.7. Pizzový pátek

Tak ještě jedna spotřebovaná kosmetická maličkost :)

Malinovo-mátový anti-perspirant od Oriflame


Před pár lety jsem po kamarádkách nabízela tuhle kosmetiku a zaregistrovaná tam stále ještě jsem - ale už tam pouze občas něco bere mamka pro kolegyně do práce a já jí to vyzvedávám.
A myslím, že někdy minulé léto jsem tam narazila na tuhle malino-mátovou sérii :) Sprchový gel a i anti-perspirant. A rozumějte - já a máta - jsme nerozlučná dvojka (mátová čokoláda..mátový protein..mátová zmrzlina..mmm:)). A i když Oriflame už moc nemusím, tak tohle jsem musela mít :)

Voní to pěkně :) Jako nějaké ovocné želé bonbónky. I když tu mátu tam moc necítím. Ale malina je dobrá i sama o sobě :) A líbí se mi mít stejnou vůni sprchového gelu a anti-perspirantu :)


Jídlo


Snídaně: Amarantový perník s borůvkami, bílý jogurt


Perník z parního hrnce mi natolik zachutnal, že jsem ho musela zase zopakovat :) Jen jsem tentokrát použila 200 g amarantové mouky a 50 g klasické polohrubé mouky a vynechala jsem med (takže slazeno pouze sirupem z agáve). Nebyl tak nadýchaný, jako ten špaldový, ale i tak byl moc dobrý :) Řekla bych, že velký podíl na tom má Davídkovo koření do moučníků. Už mi dochází, budu ho muset zase sehnat!:)


Dopolední svačina: Chleba s oříškovým krémem JORI, mrkev


Oběd: Hovězí maso expresmenu.cz s hořčicí, hranolky, rajče



Odpolední svačina: Kefírové mléko, hrozny

Večeře: 3 kousky pizzy Amici (Prosciutto a moje oblíbená Salmone) + vlastní kváskový chleba se syrovátkovým sýrem, rajče, okurek


Nacpala jsem se z těch pár kousků pizzy teda dost.. a konečně jsem se pustila do pečení chleba z kvásku :) Tak tomu věnuji další příspěvek :)

Trénink


Aktivita: Běh 1 h.

Tentokrát až po svačině, ale bylo to fajn :) Pustila jsem si k tomu bezva hudbu a venku bylo moc pěkně :)

9 komentářů:

  1. To Davídkovo koření jsem vždycky chtěla, ale pořád mi bylo líto nějak do něho investovat, ale asi je opravdu dobré. Zase jsi mě teď namlsala na pizzy, ty já mám hrozně ráda, zatím si dělám domácí, ale musím uznat, že asi nikdy neudělám jako ty kupované, i když v něčem jsou přece jen lepší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To koření fakt intenzivně vonělo, když jsem ho měla ve skříni, tak prvním pár dnů, potom co jsem ho donesla, tak vždy při otevření voněla celá skřiňka :)

      Vymazat
  2. A ten perník vypadá prostě úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. co posloucháš za hudbu? :) ten perník mě vždycky dostane :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda balkánskou :) Třeba http://www.gothart.cz/ Nebo tohle je super: http://www.montefioricocktail.com/Kaleidofon/Home.html

      Vymazat
  4. Těším se na recept na kváskový chléb! Využíváš kváskovou mapu, nebo si děláš kvásek sama?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže jsem využila kváskovou mapu :) Máš s tím zkušenosti?:)

      Vymazat
  5. Perník vypadá výborně, už abych doma vytáhla ten parní hrnec :) Od oriflame toho máme doma dost, máma vždycky něco vyfasuje v práci...z téhle řady mám sprcháč a ta vůně je fakt dobrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parní hrnec vytáhni :) Já ho teď využívám třeba i na květák :)

      Vymazat