úterý 30. července 2013

29.7.Snídaňové pondělí a 30.7. Crossfitové úterý

29.7. Pondělí


Snídaně: Mysli s konopným semínkem, bílý jogurt, nektarinka a hrozny

30.7. Úterý


Snídaně:  Ovesné vločky s bílým jogurtem, hrozny a Speculoos pomazánka :)


Večeře: Těstoviny s kuřecím masem (připraveno v parním hrnci) a cuketou


Trénink


Aktivita: Crossfitový trénink

Tak už jsem jakžtakž zdravá, tak se po dlouhé pauze vrhám opět do cvičení :)

20x vesla
30x dámské kliky
40x sedy-lehy
50x široké dřepy

A to celé 3x dokola s 4 min. pauzou :) Největší problém mi dělají ty kliky, ty jsem ani 30x nezvládla:-/ stačilo 25

14 komentářů:

  1. Super, že můžeš zase cvičit! Kliků taky 30 nedám, je to náročnější než se zdá :) Jak ti chutná ta speculoos pomazánka? Já když dělala v cukrárně, tak se má strava skládala výhradně z těch sušenek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je šííííleně sladká!:) Fakt moc, už bych ji nekupovala :)

      Vymazat
    2. To jsem celkem čekala, ony i ty sušenky jsou prostě cukr s cukrem :)

      Vymazat
  2. Speculoos pomazánka? Olala:D
    Mám dotaz - snídáš u stolu, u televize, novin, časopisu, u počítače, v posteli....? A jak dlouho ti trvá, než posnídáš takovou misku s müsli, jogurtem a ovocem? Já to vždycky chystám asi čtvrt hodiny a pak to mám do 5 minut snězené:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já většinou snídám u nb :) A mám to asi podobné jako Ty - snídaně za 5 min. snězená :) To je pravda - že příprava mnohdy trvá déle :) I když nachystat vločky s jogurtem netrvá naštěstí tak dlouho :) Nejdéle na tom trvá to krájení ovoce.

      Vymazat
  3. mňamky :) speculoos teď dojídám :) dámské kliky mi nedělají problém, ale ty pánské bohužel ano, udělám jich pár, ale začnou mě přitom strašně bolet bederka a to pak prostě nejde :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě v tomhle množství cvičím raději ty dámské :) Při tom crossfitu bych pánské nedala ani náhodou :)

      Vymazat
  4. To je jen ukázka večeře nebo to je CELÁ tvoje večeře? Doufám že to první protože toho je opravdu malinko, já bych měla hlad jako vlk.. ty 3 kousky masíčka vedle těch velikých okurek vypadají jako mravenečci.. tohle tě opravdu zasytí? (Neber to ve zlém, jen se ptám, protože že mě to překvapuje, já bych si dala tak 3x tolik, ale každý je jiný no :-D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je celá večeře :) Vypadá to jako málo, ale je to veliká mísa ;) N večeři mívám 75 g těstovin, masa 80 g.. to je pro mě ideální porce k večeři podle jídelníčku od trenéra :)

      Vymazat
  5. Krásný fotky :) Speculoos mě zaujal, ale nevím, jestli koupit nebo ne :D
    Jinak se mi taky zdá, že je té večeře strašně málo, musíš mít ráno hroznej hlad :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já mám ještě pak za 2 hodiny 2. večeři ;)

      Vymazat
  6. Můj největší problém teď je co s cuketama, tak se tady asi nechám inspirovat:)

    OdpovědětVymazat