pátek 26. července 2013

26.7. Crumblový pátek

V poslední době jsem blog zanedbávala - jednak kvůli tomu, že jsem si užívala léto a taky proto, že mám teď problémy s nb :( Nefunguje mi obrazovka. Zatím tedy pracuju na mamčiném a pokusím se vše dohnat :) Na focení jsem nezapomínala ;)
Nezapisovala jsem si ale vše, co jím - takže co nemám na fotkách, to už nevím :-/ Než tedy doženu současné datum, tak moje jídleníčky nebudou úplně kompletní - dám sem spíš pro inspiraci fotky a případně recepty - co jsem v průbehu posledních týdnů jedla a jak cvičila :)

Jídlo


Snídaně:  Rebarborovo-jahodový crumble


Objevily se nám doma nějaké rebarbory (od tety), tak jsem koupila jahody a zkusila konečně crumble :) Inspiraci jsem našla tady:

http://www.jakorybicka.cz/2013/06/05/rebarborovy-crumble-s-orechovou-drobenkou/
http://delicious-blog-lucie.blogspot.cz/2012/04/rebarborovo-jahodovy-crumble.html

Místo amaretta jsem použila ořechový likér a posypku jsem udělala z másla, ovesných vloček, celozrnné mouky a drcených lískových ořechů (koupila jsem už drcené v Tescu) + Xilovit jako sladidlo a troška třtinového cukru.

Vonělo to krásně a chuťové to taky nebylo špatné.. ale možná až moc oříškové. Asi by to bylo lepší bez těch lískových ořechů.

Už jste taky zkoušely/i crumble?:)

Oběd:  Bulgur s tofu na cibuli se žampióny a sójovou omáčkou, rajčata


 Odpolední svačina: Kozí jogurt, meruňky, pékanové ořechy


Jogurt byl v Albertu za poloviční cenu (zrovna procházel:)), tak jsem ho chtěla vyzkoušet. Byl ale hrozně tekutý.. bývají takové kozí jogurty běžně?

Zbytek fotek už nemám a kvůli ucpaným dutinám (uším) pohyb zatím stále žádný :-/ Tak se jdu vrhnout na další den :)

4 komentáře:

  1. Jé, příspěvek, bomba! :) To si dáš, než to doženeš :)) Já měla kozí jogurt párkrát a byl vždy tuhý, ale byl z trhů a ne ze supermarketu, tak nevím. Ale důležitější je, jestli chutnal (tekuté jogurty případně míchám s tvarohem). Ty uši, ty ti teda dávají :(

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to skvěle, já si teď taky koupila žampiony a dělám si je s vajíčky :) crumble jsem nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oooo, kozí jogurtík <3 MŃam!!! :) Granola vypadá bezvadně, taky jí asi zkusím! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak k tomu jogurtu - ano, kozí jogurty jsou (pokud nejsou zasr.... škrobem či sušeným mlékem apod. -což nesmí!) vždy tekuté, když si jej vyrábím doma, nebo i kefír, mám ho hustší, protože jej dělám pěkně z plnotučného čerstvého mléka, ale koupené jsou tekuté vždy ;-)
    Zažila jsem tuhý jen 1x v životě od rakouské značky, ale jejich jogurty jsou drahé - jen 125g mě stál 24,-Kč!!! (PS: víc o tom mám v tom mém velečlánku "Kozí dojení" ;-))

    OdpovědětVymazat