úterý 2. července 2013

2.7. Sladké úterý

Jídlo


Snídaně: Das Müsli s mlékem a jahodami


Tentokrát jsem si dala plnou dávku Das Müsli, ničím neředěnou, tak jsem si vychutnala slaďounkou snídani :)

Dopolední svačina: Celozrnný chleba s ředkvičkami a oříšky


Četla jsem o značce Seeberger, že mají kvalitní oříšky, tak jsem je chtěla zkusit. Ale jen proto, že byly ve slevě ;) Jsou vážně moc hezké :) Od Seeberger jsem měla ještě datle a ty byly taky výborné :) A mango - ale to jsem ještě nevyzkoušela.

Gainer po tréninku

Oběd: Zeleninový kuskus s grilovaným tofu

Menu z restaurace Na Švábce: http://www.nasvabce.cz. Takové dietní :)

Odpolední svačina: Podmáslí, meloun, pár jahod, oříšky

Večeře: Těstoviny se syrovátkovým sýrem a ředkvičkami
1 domácí koláček s tvarohem a jahodovou marmeládou

(koláček mi nabídla kamarádka, že ho dělala její babička - a marmeláda je prý z letošních jahod.. tak jsem neodolala.. nejdříve jsem si vzala jen půlku, ale pak jsem snědla i tu druhou :)

Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink

Dřepy se závažím 6x5 (0 kg, 35kg, 35kg, 35kg, 35kg, 35kg)

Výpady 3x12 (10 kg)

Bench press 4x10 (25 kg, 25 kg, 25 kg, 25 kg) Při 4. sérii už jsem to ani 10x nedala..:-/

Tricepsové stahování kladky s lanem 3x12 (5kg, 5kg, 5kg)

Pullover 3x12 (10 kg)

Výdrž na břicho (3x 45s)

Výpony na lýtka 3x15


SM systém (1h)

Do cvičení podle SMíška jsem chodila už během semestru. Teď jsem se s kamarádkou přihlásila ještě do letního kurzu. Výhodou je, že jsme tam pouze 4 :) 

6 komentářů:

  1. Mango jsme loni sušili i doma - děda mi jich koupil 24 v nějaké akci a jaksi nebyla šance je stihnout sníst, tak šly do sušičky :) Ořechy mám ráda, těším se, až zas budou domácí vlašáky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zas pořád říkám, že bych chtěla zamrazit jahody..jenže většinou jich koupím tak málo, že je mi líto je nesníst :) Potřebovala bych jich někde koupit velké množství a aby byly pěkné.. teď jsem koupila na trhu a rychle se mi zkazily, že jsem jich dnes polovinu vyhodila :(

      Vymazat
    2. Jahod máme letos plná mrazák, dozrály, když byli doma jen rodiče a oni je nejedí, tak tu na mě počkaly zmrazené :) Ty, které jsem koupila, taky nic nevydrží, ale když je utrhnu doma, přijde mi, že by mohly ležet v kuchyni i týden...ale to bych zas nevydržela já :)

      Vymazat
  2. o jaký cvičení se konkrétně jedná? vůbec nevim co si pod tim představit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš to SM systém? To je tohle http://www.smsystem.cz/ :)

      Vymazat