neděle 21. července 2013

21.7. Malinová neděle

Jídlo


Snídaně: Kváskové vafle s marmeládou, bílá Activia s malinami a mátou, kousek jablečného závinu



Zbyla mi ještě marmeláda St.Dalfour, tak sem si řekla, že zkusím udělat vafle. A když už mám díky pečení chleba i kvásek, tak rovnou vafle z kvásku :) Použila jsem tenhle recept: http://www.laskominyodmaryny.cz/2013/04/kvaskove-vafle.html - jen jsem si upravila množství, aby toho bylo méně:

Kvásek:

20 g žitného kvásku (neaktivního z ledničky)
50 g celozrnné pšeničné mouky
30 g hladké mouky
150 g kefírového mléka

A z bílku jsem udělala sníh.

 Problém byl, že jsem vaflovač nijak nepotřela olejem a ve vaflích taky prakticky skoro žádný nebyl - takže se mi vafle totálně přichytily a musela jsem je po malých kouscích seškrabovat. Proto byly nevyfotitelné:-/ Jíst se to dalo...ale příště buď jiný recept nebo aspoň vymazat vaflovač :)

Předkrm před obědem: Kousek avokáda se solí, pepřem a citrónovou šťávou

Oběd: Kuřecí maso v jogurtu s rýží, fenyklem a rajčaty


Odpolední svačinaJablečný závin, kefírové mléko, nektarinka

Večeře: Gnocchi a kuřecí maso v jogurtu, zelenina, trocha domácí mangovo-smetanové zmrzliny (vyráběla jsem, recept bude:)


No udělala jsem si toho kuřecího masa v jogurtu hodně :) Ale tohle už je poslední porce :)

Pohyb stále žádný, odpočívám a léčím se :-/

2 komentáře:

  1. Kváskové vafle zní zajímavě, ale já jsem většinou po ránu ochotná maximálně smíchat jogurt a ovoce, a když je obzvlášť nálada, tak nějakou rychlo-omeletu :)
    Pohybem se netrap, já třeba nebyla v posilovně už asi 3 týdny, bála jsem se toho trochu, ale spíš mi to svědčí než škodí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno vypadá lákavě, dnes jsem měla taky rýži (rizotto) a na gnocchi už mám chuť několik dní. Kuřátko taky vypadá dobře. Jen na paprice zrovna teď neujíždím, zato okurkový salát bych mohla každý den:D

    OdpovědětVymazat