pondělí 15. července 2013

15.7. King pondělí

Jídlo


10:00 Snídaně: Bílý jogurt s ovesnými vločkami, žlutým melounem, mandlemi a meduňkou :)


Dopolední svačina: Polévka + zeleninový salát s balkánským sýrem

Denní menu Na Švábce - http://www.nasvabce.cz/ :) Ale pojala jsem to spíš jako svačinu :)

Oběd: Těstoviny se sýrem cottage a rajčaty

Odpolední svačina: Oat king Apple Toffee


Tak už jsme zbaštila i poslední vyhranou tyčinku Oat King :) Celkem byly 4 a jedla jsem je s časovým odstupem. Ale moje hodnocení je pořád stejné - jako u té první. Tyčinka je až moc přeslazená a není až tak chuťově výrazná.. je prostě hlavně sladká. Ale oceňuji, že v ní nejsou rozinky, protože to já nemám moc ráda, tyčinky s rozinkama :)
Složení se mi moc nelíbí - že ty příchutě nejsou moc docíleny přírodními složkami.

Např. složení téhle tyčinky:

30% oves, 22% toffe (cukr, rostlinný olej, glukózový sirup, melasa, voda, odstředěné, mléko, emulgátory E471 a E492, sůl, aroma, barvivo E102, E110 a E150c, konzervační E202), melasa, margarín (rostlinný olej, voda, sůl, přírodní aroma), celá třtinový cukr, 4% jablko příprava (jablka, kyselina jablečná, cukr, dextróza, modifikovaný škrob, citronová a kyselina citronová, konzervační oxid siřičitý, aroma). Může obsahovat stopy ořechů, arašídy a sezamu.

Ale složení bych případně odpustila..ale chuťově mě bohužel moc nenadchly. Ale i tak jsem ráda, že jsem měla příležitost je vyzkoušet :)

Večeře: Zeleninový salát se šmakounem, celozrnný chleba



Z festivalu jsem se vrátila trochu nachlazená, s bolestí v krku :-/

2 komentáře:

  1. Za tohle léto jsem si celkem rozšířila povědomí o druzích melounů - zkusila jsem jich snad už 8, ne jako dřív ta červená klasika, sem tam ozvláštněná žlutou :) Tuhle jsem dokonce měla vyloženě melounový den, ale teď bude spíš borůvkový, protože jsem se činila a nasbírala borůvkový kopec :) Musíš přidat víc meduňky, to by bylo, aby se bolest v krku nezalekla :)

    OdpovědětVymazat
  2. čekala jsem, že ty tyčinky budou kvalitní a budou mít dobré složení, ale jak je vidět tak ne, škoda..

    OdpovědětVymazat