středa 10. července 2013

10.7. Neexistující středa :)

Jídlo


Snídaně: Bílý jogurt s ovesnými vločkami, meruňkami, hrozny, mandlemi a meduňkou


Moje první meruňky :) Žádnou zahrádku bohužel nemám, koupila jsem je v Tescu.

Dopolední svačina: Chleba s arašídovým máslem, mrkev (asi:)

Oběd: Kuřecí maso s kuskusem a rajčaty (z parního hrnce), meloun

Odpolední svačina:

Ochutnávka sladkých moučníčků :)

Právě probíhá v Brně gastronomický festival Jídlo z blízka a jednou z doprovodných akcí bylo povídání o lokálním a etickém pečení cukrářky Buch Ty :) http://www.jidlozblizka.cz/doprovodny-program/dilny/lokalni-eticke-peceni-la-tri-ocasci
Moučníky já peču nejraději, takže to bylo něco pro mě :) Ochutnala jsem všechny dobrůtky, které tam Buch Ta měla :) Nejvíce mě oslnil veganský cupcakes s meruňkovým krémem :) Ten jsem si dala dokonce dvakrát :-D Mrkvový dort tam bohužel neměla, ale budu na něj muset určitě někdy zajít do kavárny Tři ocásci :)

Díky této akci jsem se dozvěděla i o krásné nové prodejně My food http://www.myfoodmarket.cz/. Určitě stojí za navštívení. Především mě tam tedy zaujaly čokolády :)

Večeře: Kváskový chleba se sýrem Madeland Fitness, paprika


Nestihla jsem upéct další chleba (mizí rychlostí světla:), tak jsem zakoupila hotový v prodejně My Food. Je s ořechy (vlašskými) a stál necelých 40 Kč. Pekařství Balabán má dokonce vlastní označení chlebů z jedlého papíru :)

Večer slavila kamarádka narozeniny:) Konečně jsem navštívila Bar, který neexistuje! To je prosím Bar s velkým B :) Měla jsem v plánu tam zajít už od jeho otevření asi před třičtvrtě rokem. Pokud vás zajímá o co jde, tak tady se vše dozvíte: http://www.barkteryneexistuje.cz/ :) (a nebo stručněji v rozhovoru s jedním z majitelů: http://blog.flob.cz/2013/01/provozovatelem-podniku-bar-ktery-neexistuje-snazime-se-byt-barem/) Na scuku to hezky popisují: "Parádní bar, který má otevřeno stylově jen večer a v noci. Místo, kde je host na prvním místě . Útočiště všech, kteří přestali doufat, že i v Brně by mohl být bar světového formátu. Prostě Bar, který neexistuje."
Starali se tam o nás vskutku krásně:) Čistá voda je samozřejmostí a obsluha Vám ji celý večer dolévá :) Jen ty ceny tam tomu odpovídají.. ale to se není čemu divit.
Ochutnala jsem jejich speciální koktejl, který zněl v nabídce nejzajímavěji a pak jsem dále ochutnala koktejly od všech svých přátel :) Nejvíc mi chutnal ten, co měla jedna kamarádka.. škoda, že si nepamatuju název:-/
Taky jsem zkusila jejich výborný burger (s kamarádkou napůl :)) Vadilo mi jen, že salát k němu nebyl nijak ochucený.
A pak jsem si nechala doporučit od barmanky zajímavý sladký likér z lesních plodů :) mají tam opravdu veliký výběr.

Pak už jsme se přesunuli do Metra, kde jsme tancovali - a vypila jsem napůl s kamarádkou láhev vína. Ale opilá jsem nebyla - myslím, že jsem vše vytancovala :)



Trénink

Aktivita: Procházka 1h. (původně to měl být běh, ale nakonec spíš taková rychlochůze, šly jsme s kamarádkou)

4 komentáře:

  1. Ten obchod jsem neznala :-))) Takže díky za info..a je škoda, že nemáš fotky dortíků :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tři Ocásci jsou úžasná, stylová kavárna. Škoda, že už nebydlím v Brně.

    OdpovědětVymazat
  3. byla jsem teď pár dní na Valašsku a tam prodávají všude meruňky, ale ty jsou mňam :) celkově to ovoce z Moravy je moc dobré, hezky zralé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Do toho baru je prý potřeba mít vždycky rezervaci, jaký je o něj zájem, ale nevím, co je na tom pravdy :) Meruňky a hrozny vypadají dohromady nějak hezky, asi je taky dneska zkombinuju - včera nám dozrály první dvě letošní meruňky :)

    OdpovědětVymazat