pondělí 8. července 2013

8.7. Surovinové pondělí

Jídlo


Snídaně: Bílý jogurt s ovesnými vločkami, jahody, broskve a meduňka


Užívám si léto, takže snídaně plná ovoce :) Všimněte si, že už si ráno nedávám protein - omezila jsem množství bílkovin, takže proteiny spíše už jen po tréninku. S bílkovinami to totiž není radno přehánět..

Dopolední svačina: Amarantové těstoviny s brokolicí a italskými bylinkami


Musela jsem ty amarantové těstoviny (na které jsem si tu několikrát stěžovala:) konečně dojíst :)

Oběd: Těstoviny s tuňákem, cibulí, paprikou a hořčicí


Dnes opět jen foto surovin. Ale myslím si, že výstižné :)

Odpolední svačina: Jogurt Activia..nějaké ovoce, chia semínka

Večeře: viz. foto níže :)


A zkompletované :)


8 komentářů:

  1. Brokolici jsem dělala včera, snědla jsem ji skoro celou sama :) Je to pro mě podobné zlo jako meloun nebo jablka, jak je vidím, neudržím se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě nenapadlo, že někdo může mít tak rád brokolici :) Já si ji spíš kupuju tak náhodně.. když ji někde vidím a mám pocit, že jsem ji dlouho neměla :) A pak moc nevím, co s ní :)

      Vymazat
  2. Snídani máš nádherně barevnou ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Kráásné, s těmi bílkovinami mi mluvíš z duše! Kolikrát do sebe holčiny cpou bílkoviny celý den a možná ani netuší, na co si v jejich tělech zadělávají :( Jídlo je fakt báječné, pořád bych chtěla ty amarantové těstoviny... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě.. já mám otce lékaře, se specializací na preventivní lékařství - tak vím :)

      Vymazat
  4. pravda, bílkovin člověk tolik nepotřebuje, ikdyž posiluje (naočkovali mě tim různý weby a nakonec jsem měla akorát zažívací problémy..) sacharidy jsou potřebnější ;)

    OdpovědětVymazat