úterý 23. července 2013

23.7. Vánočkové úterý

Jídlo


Snídaně: Vánočka s višňovou marmeládou s chia semínky


Tady vám představuji vánočku, která si mě naprosto získala <3 Je z Čočkova biojarmarku a je opravdu bezkonkurenční! Lepší jsem ještě nejedla:)


Aspoň, že ta marmeláda je zdravá ;) Naprosto úžasná snídaně :)

Dopolední svačina: Kváskový chleba s tahini, mrkev

Oběd: Kuře s kváskovým chlebem a zeleninou

Odpolední svačina: Kornout - jahodový mrož, kefírové mléko, meloun

Ledňáček Mrož mám moc ráda (zvláště ten v bílé čokoládě:)), ale kornout byl jiný - a hlavně hrozně přeslazený.

Večeře: Celozrnné těstoviny s kuřecím masem, červenou paprikou a rajčetem



Trénink


Aktivita: Cvičení SM systém

Uši pořád zalehlý, ale už aspoň nekašlu, tak jsem šla aspoň cvičit SM systém. Protože je to takové klidné cvičení pro správné držení těla.

10 komentářů:

  1. Skvělý jídelníček :) Ta vánočka je tak krásná :) Těstoviny vypadají taky moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vánočku jsem měla naposledy asi před 15 lety :) No a marmelády děláme doma normální "cukrové", ale jím je zřídka, tak to nějak neřeším. Určitá dávka cukru do těla nezabije :) Já měla vždycky ráda malinovou, bavilo mě, jak při kousání drtím ty zrníčka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrníčka já taky miluju :) Proto dávám do marmelád aspoň ta chia semínka :)

      Vymazat
  3. Vánočku jsem neměla na talíři .. no od Vánoc! :)) Vždycky se na ni celý rok těším :33 Nikdy mě nenapadlo si ji udělat jen tak :O :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jéééé, vánočka <3 Za chvíli budou Vánoce, že? :D Minimálně v marketech čekám, že za měsíc vyndají vánoční zboží :D
    Jak už jsem minule, normálně marmelády nejím, ale ta tvoje vypadá tak dobře, že bych si jí s chutí dala! :)
    Těstovinky já miluju! Zrovna dnes je mám, s domácím nakládaným tofu a domácí zeleninkou <3

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli ta vánočka chutná, tak jak vypadá, tak se nedivím, že si tě získala!:P Hned bych si kousek uždíbla:P Jen bych jí teda nemohla jíst s tou marmeládou, ale každý máme jiné chuti!!:)

    OdpovědětVymazat
  6. vánočku jsem neměla tak dlouho.. vzpomínka na dětství :) co je konkrétně to SM cvičení?

    OdpovědětVymazat
  7. moc dobře vypadá ta marmeláda! :)

    OdpovědětVymazat