čtvrtek 4. července 2013

4.7. Šampónový čtvrtek

Na začátek něco do mé "kosmetické rubriky" SPOTŘEBOVÁNO :)


Šampon Tigi: Superstar
Tuhle obrovskou pixlu šampónu (750 ml!) jsem spotřebovávala 2 a půl roku. Šampon jsem si objednala v lednu roku 2011 z britských stránek http://www.lookfantastic.com a vyšel mě asi na 380 Kč.
Popis zní: "Bezsulfátový šampon udrží vaše vlasy v super kondici a dodá jim hvězdný objem. Aktivní látky: proteiny, jojobový a slunečnicový olej - posilují vlasy a dodávají jim lesk." Měl by chránit barvu a dodávat objem. Tenkrát jsem měla barvené vlasy - tak jsem chtěla něco, co mu pomůže barvu udržet :)

Koupila jsem si ho tenkrát, protože jsem se na něj dočetla chválu myslím na http://www.omlazeni.cz/. Jak jsem zjistila, tak dnes se už v této verzi ani neprodává. Byla jsem s ním vcelku spokojená - žádné zázraky jsem nepozorovala, ale to já nepozoruji u žádného šampónu. Má docela výraznou vůni - voní jako žvýkačka a má růžovou barvu :) Nepoužívala jsem ho tedy úplně pořád - snažím se šampóny prostřídávat -je to pro vlasy lepší, aby si moc nezvykly. Ale už mě celkem štvalo, jak ho mám dlouho (běžný šampón má tak 250 ml - a tenhle měl 3x více! - ale zase se to cenově více vyplatilo:), tak jsem ráda, že už jsem ho konečně dopotřebovala :)

Vlasy jsem si už nijak nebarvila aspoň rok, plánuju zase hennu, kterou jsem používala dříve, když mi bylo -náct :) a budu tedy dávat přednost zase přírodnějším šampónům bez silikonů.




Jídlo


Snídaně: Vanilková ovesná kaše s borůvkami a jahodami; 2 muffinky na ochutnání (z celozrnné mouky) - naslano se sušenými rajčaty a sýrem, nasladko s borůvkami


Na blogu moc sympatické Lucky S. jsem se inspirovala kaší s pravou vanilkou :) Měla jsem doma ještě nějaké vanilkové lusky Bourbon z Madagaskaru a pořád mi přišlo líto je na něco použít..ale řekla jsem si, že zkusím tedy jeden "obětovat" na kaší :) Vyškrabala jsem lusk do mléka a dala mléko ohřát (vhodila jsem tam poté i vyškrabaný lusk). Přisypala jsem vločky a uvařila si ovesnou kaši. Byla poněkud hustá (asi jsem ji vařila moc dlouho) a vanilka tam ani moc nebyla cítit..možná ji přebily ty borůvky. Ale bylo to dobré i tak :)

Máte tip, jak pořádně využít vanilkový lusk?:) (2 už jsem použila na buchtičky s krémem, 1 na tuhle kaši a ještě 2 mám... napadá mě, že bych 1 mohla využít třeba do zmrzliny:)

Svačina: Celozrnný chleba s krémem ze 4 druhů ořechů JORI, mrkev

Gainer po tréninku

Oběd: Bezlepkové těstoviny se syrovátkovým sýrem a cuketou



Odpolední svačina: Kefírové mléko, nektarinka

Večeře: Celozrnné špagety s omáčkou Panzani a syrovátkovým sýrem



Někdy suroviny vypadají lépe, než výsledné jídlo :) Aspoň je takhle líp vidět, z čeho přesně jsem jídlo dělala :) Syrovátkového sýru jsem se už pěkně přesytila.. zjistila jsem totiž, že už prochází, tak bylo potřeba ho rychle spotřebovat. Tak si teď od něj budu muset dát zas na nějakou dobu pauzu :)

Druhá večeře: Cuketa a rajčata - s umeoctem, celozrnný chleba


A cukety už mám teď taky dost na několik dní.. musím tu zeleninu víc střídat :)

Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink

Cvik na záda na levý extenzor (který mám oslabený) 4x12

Stahování horní kladky před hlavou 3x12 (15 kg)

Přítahy na TRX 4x10

Tlaky na ramena v sedě 4x8 (4 kg, 5 kg, 5 kg, 5 kg)

Rozpažky 3x12 (3 kg)

Bicepsovy zdvih jednoruční činky s oporou o koleno 3x14 (6x s 5 kg a 8x se 4 kg:)

Cvik na břicho (střídavě loktem k protilehlému koleni) 3x12


4 komentáře:

  1. Tak ten šampon by mě pěkně štval :) Já si většinou šampony kupuju podle vůně a co chvíli mě zaujme nějaký jiný, tak by mě nebavilo čichat dva roky to samé :) Většinou si beru Baleu z DM - hezky voní, jsou bez silikonů a mívají různé zajímavé limitky.
    Včera jsme byli na borůvkách, tak jsem si užila při snídani svoji letošní první dávku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak kašičku bych si také zase hned dala! <3 Bohužel mám ted celý týden praxi, takže mám denně jen to, co lze "odnést" v ruce a sníst na cestě :/ :D
    Mě zbyla už jen 1/2 z lusku a také jsem přemýšlela, kam s ní, protože je to ale jen půlka, myslela jsem buď jen do jogurtu a pak mě také napadlo udělat něco jako zmrzku nebo chlazený dezert, myslím, že tam by se neztratila! ;-)
    Jídlo vypadá skvěle, opravdu, já jsem milovník těstovin, i když se je snažím trochu omezovat, tohlr bych si dala hned!

    OdpovědětVymazat
  3. S "přesycením" cuket a syrovátkovým sýrem jsme na tom podobně :D Taky si dáváš na porci polovinu toho sýra? Přijde mi, že v oběhu ho téměř žádný nemáš :)
    Zítra taky budu mít ovesnou kaši s borůvkami a jahodami, konečně začínají dozrávat! :)

    OdpovědětVymazat
  4. já tu kosmetiku nějak neřešim, ale máme doma sprcháš, kterej voní taky jako žvejky :) vanilkový lusk je na mě moc drahý, ale ráda bych ho někdy zkusila :) nemám ráda kupované omáčky, příjde mi to stejné jako polotovary, lepší je, když si všechno člověk uvaří sám :)

    OdpovědětVymazat