sobota 6. července 2013

6.7. Knedlíčková sobota

Jídlo


7:50 Snídaně: Bílý jogurt s ovesnými vločky, hrozny a meduňkou


Dopolední svačina: Chleba s oříškovým krémem JORI, mrkev

14:05 Oběd: Tvarohové knedlíky s jahodami a jahodovo-medovou omáčkou

Suroviny:



Recept: http://www.zdravi-dieta.cz/tvarohove-knedliky

Jahodová omáčka byla uvařena z jahod, medu a solamylu :)


Posypané olešnickým tvarohem :) A nahoře meduňka :) Bylo to opravdu výborné, doporučuji!!!:)

17:30 Odpolední svačina: Domácí kváskový chleba se syrovátkovým sýrem a rajčetem


Večeře: Červená čočka Masoor Dhal s vajíčkem a domácím chlebem (bez chilli:)

Sem se chodím nejčastěji inspirovat, co se týče dochucení červené čočky: http://www.probio.cz/recepty/recepty-podle-surovin/recepty-z-cervene-cocky/

Trénink


Aktivita: Posilovna - kruhový trénink

5 komentářů:

  1. To věřím, že oběd byl výborný - jak se sejde tvaroh a jahody, nemůže to dopadnout jinak :) Já si teď užívám domácí maliny, angrešt a rybíz, jahod máme plný mrazák, ale čerstvé jsem letos skoro nestihla, už je jich jen pár (z jakéhosi převislého balkonového jahodníku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu..tak to Ti závidím..já angrešt neměla ani nepamatuju..dala bych si!:)

      Vymazat
    2. Já ho jako malá ani moc nemusela, byla jsem spíš rybízová :) Ale zasadili jsme u baráku keřík a krásně plodí a teď už na něm docela ujíždím :)

      Vymazat
  2. Jéé, na jahůdkách bych si tak pochutnala. :P

    OdpovědětVymazat
  3. mňam :) čočku bych si dala, je ta červená chuťově hodně jiná? :)

    OdpovědětVymazat