sobota 29. prosince 2012

Zmrzlá sobota

Dnes jsem měla v plánu se po dlouhé době sejít s nejlepší kamarádkou z gymplu. Má dítě, tak jsme chtěly do Dětské kavárny. Jenže byla zavřená.. šly jsme tedy do jiné - a taky zavřená :( Pak jsme zkusili Čajovnu Za Zrcadlem. Už to vypadalo nadějně - dveře otevřené - ale bohužel to tam jen měli čajovníci promítání Pána prstenů.. Ale aspoň nám poradili Čajovnu Probuzený slon, tak jsme šly tam. Byla jsem už pěkně zmrzlá.. vzala jsem si na sebe nový kabát a neuvědomila si, že nemá kapuci jako moje bunda, takže mi mrzly uši :-/

Snídaně: Bílý selský jogurt s ovesnýma vločkama, semínkama a mandarinkou, Reflex Nutrition Instant Whey Native (čoko-mint)

Svačina: mandarinka

Oběd: Slaný kuskus (s fazolema, balkánským sýrem, kukuřicí a černýma a zelenýma olivama)

V čajovně Probuzený slon http://www.probuzenyslon.cz/. Byla jsem trochu naštvaná, protože mi ten kuskus zapomněli udělat. Pak jsem jim to připomněla, jenže než ho udělali, kamrádka už musela jít domů :( Jíst se to dalo, ale v Dobré čajovně dělají mnohem lepší :)

Večeře
Levandulový cheesecake
Smažené rybí filé, bulgur s cibulkou

Druhá večeře: Tvaroh

Žádné komentáře:

Okomentovat