sobota 15. prosince 2012

Pátek ve znamení Divokého Billa :)

Včerejšek jsem nepsala, protože jsem byla v Praze. Měla jsem možnost jít s jedním známým na jeho firemní večírek, kde hrál Divokej Bill :)  Bylo to super, protože se tam lidi moc nehrnuli k pódiu, jako na běžném koncertě, takže jsem mohla vidět kapelu hodně zblízka :) Tak aspoň zpětně, co jsem jedla:

Jídlo


Snídaně: Bílý selský jogurt s ovesnýma vločkama, semínkama, ovocem + vajíčko natvrdo




















Tohle jsou semínka, co si sypu do snídaně, mám je moc ráda :) Běžně stojí v Albertu kolem 30 Kč a teď v pátek je tam měli v akci asi za 17 Kč :)











Následoval trénink, takže dopolední svačina zase nebyla

Oběd: 

Gulášová polívka
Kuřecí steak s bylinkovou rýží a křupavými salátovými listy

Denní menu v Restauraci Na Švábce http://www.nasvabce.cz/  Zde mám meníčka docela ráda, polívka byla výborná, jen ten steak byl stehenní, což já moc nemusím. Mnohem raději bych si dala prsní.

Odpolední svačina: Celozrnná bagetka se šunkou a mám oblíbeným sýrem -  Leerdammerem :)

A dale následoval večírek, takže špatné věci.. aspoň jsem si tam nedávala žádné sladké limonády, i když mě lákalo vzít si třeba Coca-colu :)

svařák
2 chlebíčky
1 vanilkový muffin
1 papriková klobása s chlebem a hořčicí
bílé víno
1 bílá čokoláda z automatu pro zahřátí

Trénink


Aktivita: Trénink zaměřený na záda a břicho

Po minulém tréninku mě totiž bolelá záda, mám skoliózu a kvůli tomu mám při cvičení tendenci zabýrat více pravou stranou zad. Takže tentokrát jsme dělali cviky, které to pomáhají dorovnat:

metronomy 3x12
rotace ve vzporu klečmo  3x12 (0, 1kg, 1kg)
natahování protilehlé ruky a nohy (3x12)
cvik na břicho 3x12

(zkusím to opět nafotit :))

Žádné komentáře:

Okomentovat