pátek 21. prosince 2012

Zásady mého stravování

V současté době mi jde především o to, abych nabrala svalovou hmotu a posílila zádové svalstvo. Sice ještě nejsem spokojena s hýžděmi a stehny, ale svaly jsou pro pálení tuků důležité. Takže když naberu více svalové hmoty, tak se mi pak budou tuky spalovat lépe :)

Můj jídelníček také počítá s tím, že mám trénink 3-4x týdně. 
2x týdně trénink v posilovně, 1x týdně kruhový trénink a k tomu nějaké další aktivity (doteď jsem měla ve škole jako tělocvik bodystyling, tenis a bříšní tance, ale teď už skončil semestr, tak budu aspoň více šlapat na rotopedu nebo zkusím někdy cvičit tu Jillian, abych zjistila, o čem to je:))

Denně se tedy snažím přijímat:

260g sacharidů
120g bílkovin
65g tuků

Zásady, kterými se řídím:


  • jím nejlépe každé 3 hodiny
  • jogurty, kefíry, tvarohy kupuju bílé, neochucené (přidám si tam ovoce)
  • přestala jsem také jíst oslazené müsli (smíchám pouze vločky, semínka, ovoce a jogurt)
  • pečivo jím pouze občas (na svačinu si dávám spíše oříšky, ovoce, mléčné výrobky)
  • pečivo si ničím nemažu (jím ho pouze se sýrem, šunkou nebo tvarohem)
  • piju pouze vodu z kohoutku a neslazené čaje (pouze občas s medem)
  • před spaním si dávám tvaroh

Ale nejsem zas tak striktní a dělám i různé výjimky :) Obzvlášť proto, že miluju sladké :) Takže jak jste si asi všimli, dám si občas i nějáký ten zákusek. Ale myslím si, že důležité je, že celkově se přislazovaným potravinám a nápojům snažím vyhýbat.






Žádné komentáře:

Okomentovat