sobota 22. prosince 2012

Páteční nakupování

Dneska jsem se konečně vypravila na vánoční trhy a nakoupila pár dárků:)

Snídaně: Bílý selský jogurt s ovesnýma vločkama, semínkama a pomerančem

Svačina: Makadamové a pékanové ořechy, ovocné pyré

   
Dneska jsem si tu svačinu chtěla ozvláštnit, ať pořád nejím jen lískové ořechy, mandle, atd :) U těch makadamových mi přišlo, že se jich nedá sníst moc, brzo už jsem se jich přejedla.

A to ovocné pyré byl vánoční dárek z posilky :) Je to jen čisté ovoce, chutná to jako výživa, ale bez cukru.


Ochutnala jsem jednu churros (španělská sladkost) na Zelňáku na trzích. Máčelo se to v čokoládě a bylo to hrozně nasáklé olejem. Ale měla jsem jen kousek na ochutnání :)


Oběd: Lososové a tuňákové maki a nigiri




Zapomněla jsem fotit, takže fotka až když je většina snězená :)








Na Zelňáku v asijském bistru Taiwan Bento http://www.dlabanec.cz/restaurace/taiwan_bento.aspx
Zvenku to tam sice nevypadá nic moc, ale četla jsem už na zdejší sushi více pozitivních ohlasů. Mně to chutnalo moc. Takový lehký obídek :)

Odpolední svačina: Kefírové mléko, jablko

Večeře: Čočka s vajíčkama (1 a půl), kyselýma okurkama a chlebem, 1 kousínek buchty co dělala mamka

Druhá večeře: Trocha čočky s bílkama


Na trzích jsem koupila levandulovou esenci a sušenou levanduli - plánuju udělat mamce k narozeninám udělat levandulový cheesecake :)


Žádné komentáře:

Okomentovat