pátek 28. prosince 2012

Levandulový čtvrtek

Dneska slavila mamka narozeniny a já se rozhodla pro ni udělat levandulový cheesecake :) Ráda zkouším neobvyklá jídla :) Tady je recept
http://luciedvorakova.blogspot.cz/2012/04/levandulovy-cheesecake.html.  Konzistence byla super, jen jsem to prehnala s levandulovým olejem, takže to bylo aromatické až moc :-/

Jídlo



Snídaně: Bílý jogurt s ovesnýma vločkama a semínkama a ovocem, Reflex Nutrition Instant Whey Native (čoko-mint) 25g se 150ml mléka, 150ml vody


Dopolední svačina: Makadamové a pékanové oříšky, jablko

Oběd: Kuskus se šmakounem s provensálským kořením, 2 rajčata

Levandulový cheesecake, punč, 2 jednohubky (z celozrnné bagety s česnekovo-sýrovou pomazánkou, šunkou, rajčetem)

Večeře: Těstoviny s tuňákem ve vlastní šťávě


Trénink


Aktivita: Rotoped (50 min.)




A nakonec ještě fotky z pečení cheesecake :)




Rozdrcené sušenky (drtila jsem tyčovým mixérem a bylo to šílené - sušenky lítaly po celé kuchyni):

Sušenky smíchané s máslem namačkané v dortové formě:

Cukr s květy levandule (opět jsem se pokoušela podrtit tyčovým mixérem a dopadlo to podobně jako se sušenkama- cukr všude po kuchyni - navíc se květy ani moc nenadrtily.. ale nevadí:))

Krém:

Levandulový olejíček z vánočních trhů (příště bych dala do krému tak 1-2 kapky.. já dala 10 :-D):

A tady je výsledek (Zdobení nic moc.. měly tam být fialové květy, ale nesehnala jsem už fialovou ani modrou potravinářskou barvu, takže jsem smíchala červenou a hnědou - společně s jogurtem - a pokoušela se to ustřihlým rohem sáčku namalovat.. ale jogurt byl moc tekutý.) Taky tu zakysanou smetanu by to chtělo příště lépe rozetřít i ke krajům, ať to vypadá lépe:

Ale jinak se celkem povedl :) Takže příště jen méně levandule a vylepšit estetickou stránku :)



Žádné komentáře:

Okomentovat