pondělí 24. prosince 2012

3-týdenní zhodnocení



Už jsou to 3 týdny, co píšu blog :) Udělala jsem shrnutí, ve kterém jsem zhodnotila, jak jsem se jednotlivé dny stravovala a jak jsem cvičila :) Zelený smajlík znamená, že jsem jedla vcelku vhodně, tmavě rudá značí, že jsem jedla dost nezdravě. Tam jsou takové výjimky jako oslava kamarádových narozenin..návštěva cukrárny atd :) Ke konci se to docela kazí - protože jsou tam vánoční večírky..příprava na Vánoce apod.:) Věřím, že další měsíce to bude lepší:)


Je vidět, že se mi daří dělat nějakou sportovní aktivitu 5x týdně, tak se budu snažit v tom i nadále pokračovat  :) Ve škole mám v plánu si opět zapsat několik těláků (uvidím, co se mi bude časově hodit) a na jaře snad konečně začnu zase běhat :) 

2 komentáře:

  1. Nejak se Ti to posledni dobou cervena ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsou všude samé nástrahy :) V Bille sleva na Häagen-Dazs..:) Vánoční trhy.. :)

    OdpovědětVymazat