středa 12. června 2013

12.6. Ricottová středa

Jídlo

Snídaně: Bílý jogurt s ovesnými vločkami a Dobrou vlákninou, ananas, meduňka, lněná semínka a vlašské ořechy


Moc dobrá snídaně!:)

Dopolední svačina: Celozrnný chleba s krémem JORI ze 4 druhů ořechů, mrkev



Gainer po tréninku

Oběd: Krůtí maso (http://expressmenu.cz/) s kulatozrnnou rýží natural, bílou paprikou a petrželkou



Odpolední svačina: Valašská kyška, ananas, směs oříšků

Večeře: Lasagne s ricottou a špenátem



SUROVINY: lasagne, ricotta, čerstvý špenát, čerstvá bazalka, rajčata, citrón, 1 vajíčko, česnek, muškátový oříšek, pepř a sůl



POSTUP: Ricottu jsem ochutila, solí, pepřem a šťávou s citrónu (byla pak moc dobrá:) a muškátovým oříškem. Spařila jsem horkou vodou špenát a nakrájela ho společně s bazalkou na malé kousíčky a přimíchala k ricottě. Poté jsem zamíchala žloutek. Do vroucí vody jsem dala na pár minut plátky lasagní a pak je hned dala do studené vody. Do zapékací misky vytřené olivovým olejem jsem postupně skládala vrstvy plátků lasagní potřených ricottovou směsí a krájená rajčata. Poslední vrstva byla směs s ricotty smíchaná ještě s bílkem. Pekla jsem na 200°C asi 20 min.


Bylo to fajn jídlo, ale přehnala jsem to trochu s pepřem. Ale samotná ricotta nebo jen ochucená solí, pepřem a citrónem mi chutnala víc.

Druhá večeře: Rajče, celozrnný chleba

Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink


Cvik na záda na levý extenzor (který mám oslabený) 4x12

Stahování horní kladky před hlavou 3x12 (15 kg)

Přítahy na TRX 4x10

Přítahy činek k bradě 4x8 (4kg, 7,5 kg 7,5kg, 7,5 kg)

Rozpažky 3x12 (3 kg)

Cvik na biceps 3x12 (4 kg)

8 komentářů:

  1. Ricotta mi asi taky chutná nejlíp samotná nebo jen tak hozená na salát, ale ty lasagne vypadají hodně dobře. Já takové náročné vaření většinou nedělám :) Hodně využíváš to expressmenu, přijde ti to lepší/snazší než vařit z masa třeba od řezníka? A to věřím, že snídaně byla dobrá, vypadá chutně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To maso z expressmenu mají v posilce, kde cvičím :) Tak je to takové snadné, když nemám po ruce k obědu nic jiného..:) Bezva je, že je to pak rychle hotovo ten oběd - a že to aspoň nedělám na oleji - protože to maso jen ohřeju v kastrůlku. Myslím, že je to dobrá varianta pro lidi, co pracují - tak než aby šli někam na meníčko, tak si třeba mohou v práci udělat tohle, pokud si to mají kde ohřát.

      Vymazat
  2. Mňam, lasagne:) výborné španátové jsou ještě s lososem:)

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra, máš trošku skluz s těma dnama, ne? :D Ty lasagně musely být moc dobré.

    OdpovědětVymazat
  4. je ricotta podobná jako syrovátkový sýr z lidlu? :) lasagne vypadají úžasně :)

    OdpovědětVymazat