úterý 11. června 2013

11.6. Bezové úterý

Jídlo


Snídaně: Ovesné vločky s valašskou kyškou, ovocem a černým bezem


Dopolední svačina: Zelenina s konopným olejem, celozrnný chleba

Gainer po tréninku

Oběd: Rybí filé s tarhoňou, zeleninový salát

Tentokrát se jim to v menze povedlo, ta tarhoňa mi moc chutnala!:)

Odpolední svačina: Valašská kyška, sušené datle, směs oříšků

Večeře: Celozrnný chleba se sýrem Madeland light, bílá paprika a rajče

Ovocný listový košíček z pekárny

Nechala jsem se zlákat, protože ho zlevnili na polovinu (kupovala jsem ho po 19. hod.). Ale nijak extra mi nechutnal.. jen to ovoce na něm bylo dobré:) Ale spolužačkám chutnal moc. Asi už jsem zvyklá na lepší :)

Druhá večeře: Celozrnný chleba, zelenina


Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink

Dřepy se závažím 5x8 (0 kg, 35kg, 35kg, 35kg, 35kg) Zkusila jsem přidat 5 kg - a dobrý, záda pak ani nebolela:) takže 35 ještě jde:)

Výstupy na lavičku 3x15

Bench press 4x8 (10kg - jednoručky v každé ruce 5kg; 25 kg, 25 kg, 25 kg)

Tricepsové stahování kladky s lanem 3x12 (5kg, 5kg, 5kg)

Pullover 3x12 (10 kg)

Výpony na lýtka 3x15

22 komentářů:

  1. Koukám, že poslední dny ujíždíš na konopí, bacha na to :))
    Já měla včera bezové omelety a už dva dny suším asi tunu bezových květů na čaj, tak nám byt voní jako bezový háj :)
    Já přidala včera 5 kg na bench pressu a dnes můžu hýbat rukama jen jedním směrem, a ne tím, co bych potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konopný olej by měl být velmi zdravý :) A jak děláš bezové omelety?:) Já chci zkusit bez v palačinkovém těstíčku :) A kolik máš celkově na bench press?:) Já už těch 25 kg zvládám dobře, jenže bohužel víc přidat nemůžu, protože nejsou kotouče.. musela bych přidat leda dalších 5 kg a to už by zas bylo moc. Tak teď leda můžu zvýšit počet opakování:)

      Vymazat
    2. On je zdravý, já tě za něj nekritizuji :) Já ho jednu dobu cpala všude, i do ovesné kaše :)
      Bez v palačinkovém těstíčku byl den předtím, je to další z jídel mého dětství od babičky, a chutná pořád skvěle. Omelety jsem dělala v podstatě úplně stejně, akorát že došla mouka, tak místo palačinkového těsta jsem jen vyšlehala 2 vejce, na pánvičku hodila květy, přidala vejce a trochu kokosu, no a aby nebylo tuku málo, tak ve finále ozdobila lžičkou smetany.
      Já právě dělala taky 25 a přišlo mi, že je zvládám dobře a byly tam jen ty 5 kg kotouče, tak jsem doplnila na 30. Jako dala jsem 3 x 10 opakování, ale asi budou svaly chvíli regenerovat :)

      Vymazat
    3. Tak jsem vyzkoušela ty bezové "palačinky" y nebylo to nic extra, trochu hořké, tak nevím čím to. Dělala jsem je z pšeničné celozrnné mouky, jednoho vajíčka a mléka. A trochu stévie. Na arašídovém oleji..

      Vymazat
    4. Fakt? No těžko říct. Ale je pravda, že má babička by se nikdy nedotkla celozrnné mouky, natož stévie :) A s arašídovým olejem moc dobrou zkušenost taky nemám, používala jsem ho dřív, ale pak jsem hodněkrát slyšela, že to není moc zdravé.
      Já použila (cca) 1 vejce, 1 lžíci mléka, 1,5 lžíce mouky, na rozpálenou pánev položila květ obalený směsí, osmažila a trochu posypala skořicovým cukrem. Druhá verze pak zahrnovala v těstě strouhaný sýr, tj. naslano.

      Vymazat
    5. Není zdravý? To je zajímavé.. brala jsem to tak, že když je ok arašídové máslo, tak bude ok i arašídový olej :) A navíc je vhodný i na vysoké teploty :) Tak proto jsem si ho koupila na to smažení.

      Vymazat
    6. Já si ho právě koupila kvůli těm teplotám, že na něm budu smažit a pak jsem nějak zjistila, že je to prý celkem hnus, no ale čert aby se v těch olejích už vyznal, viz třeba ten oslavovaný a současně proklínaný kokosový...

      Vymazat
  2. já myslela, že bez je jedovatý :D tarhoňa? to zní zajímavě, hned si to vygooglím :) já cvičím doma a místo lavičky používám na výstupy židli a příjde mi to strašně vysoko takže tam sotva vylezu s činkama :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, bez není jedovatý, dělají se z něj šťávy, sirupy atd :) A třeba nějakou stoličku doma nemáte? Já ty výstupy teda dělám bez činek :) akorát u toho vždy zvedám koleno dost vysoko :)

      Vymazat
  3. Já si poslední dobou ujíždím na oleji dýňovém a z vlašských ořechů, chystám se na lněný, který by měl být jedním z nejzdravějších vůbec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A do čeho všeho je dáváš?:) Já do těch salátů :)

      Vymazat
  4. Mně tarhoňa moc nechutná, ale kdyby jsi ji chtěla, myslím, že se prodává v Kauflandu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem netušila, díky za tip, někdy po ni mrknu:)

      Vymazat
  5. Jéé, ty jsi mi vzala snídani!! :D :D a nebo máme (opět!) stejné nápady =) to je zvláštní, už podruhé jsme se úplně trefili do jídla=) máš to supér +)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím bezem jsem se inspirovala tady: http://dona-gisele.blog.cz/ - ale teď to tam nemůžu nikde najít.. tak jsem chtěla zkusit jak ten bez takhle samotná chutná :)

      Vymazat
  6. Ahojky, prosímtě kde se v Brně dá pořídit ten konopný olej? :) A druhá otázka, gainer si dáváš hned po tréninku nebo tak 15 minutek počkáš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konkrétně bohužel nevím, mně ho koupila mamka v práci (pracuje ve velkoskladu, který dodává zboží do lékéren). Ale řekla bych, že bude ve zdravých výživách.
      Gainer si dávám právěže hned po posilování, ještě přes strečinkem :)

      Vymazat
    2. Děkuji :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Limonádu bych taky brala:) Ale odrazuje mě, že se tam dává cukr..

      Vymazat
  8. Stejně jako Lena M. doma děláváme bez v těstíčku, ale naslano. A nikdy hořký nebyl, nevím, jak je to možný... A nikdy by mě nenapadlo přidat bez do něčeho jinýho, musím to zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mohla bych to ještě zítra zkusit naslano, ať to porovnám :) Ale měla jsem to teda trošku syrové uvnitř.. asi by to chtělo nižší teplotu a mít to tam déle

      Vymazat