úterý 19. února 2013

19.2. Uspěchané úterý

Jídlo


Snídaně: Bílá Hollandia s ovesnými vločkami, slunečnicovými semínky a kiwi; protein Reflex Nutrition

Dopolední svačina: Pomeranč, vlašské ořechy, para ořechy, sušené švestky

Oběd: Burgundská vepřová pečeně s rýží

Menza. Bylo to původně jídlo s knedlíky, ale já si řekla raději o rýži :)

Odpolední svačina: Proteinová tyčinka Flapjack od Reflex Nutrition 

Dnes jsem nestíhala, celý den jsem trávila až do večera po praxích, takže proteinová tyčinka jako záchrana přišla vhod :)

Večeře 1: Celozrnný chleba s Leerdammer sýrem, cherry rajčátka

Večeře 2: Jasmínová rýže a zeleninové jídlo s tofu

Po praxi jsem zašla do mojí oblíbené vegetariánské restaurace REBIO http://www.rebio.cz/  Líbí se mi, že si tam můžu nabrat co chci a kolik chci :) A taky tam mají úžasné moučníky, ale dnes jsem odolala :)






2 komentáře:

  1. super jídelníček :)
    baví mě tvoje názvy!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat