pátek 11. ledna 2013

Zásobovací čtvrtek

V Tescu mají akci na celozrnné chlebíky, tak jsem se řádně zásobila :)


Jídlo


Snídaně: Activia bez tuků, 60g ovesných vloček, semínka, 2 mandarinky

Svačina: Protein

Druhá svačina: Ovocné pyré, vlašské ořechy

Oběd: Bulgur se šmakounem na osmahnuté cibuli, s rajčetem a paprikou


Odpolední svačina: Kefírové mléko, pomeranč

Večeře: Kuřecí steak, plátek celozrnného chleba, trocha okurky


Druhá večeře: Malá troška tvarohu, kousek celozrnného chleba

Večer jsem se pokusila uvařit si proteinový puding ze želatiny, tak jsem zvědavá, jestli mi to do rána zatuhne :) Ještě před chvílí to vypadalo pořád dost tekutě.


2 komentáře:

  1. mě tyhle chlebíky moc nechutnají.. strašně špatně se mi polykají :D jakože jsou suchý hrozně...
    jídlo se mi moc líbí! :) a pak dej vědět, jaký byl puding :P

    OdpovědětVymazat
  2. Mně dříve právě vůbec nechutnaly..brala jsem je jen jako nutné zlo na cesty. Ale teď jsem je po delší dobš zkusila a kupodivu mi teď chutnají :) Sama jsem překvapena :)Suchý mi ani nepřijdou..
    A puding se nakonec povedl :) chutnal dobře :) (dělala jsem ho z čokoládovo-mátového proteinu:)) a to jsem už ani nevěřila, že opravdu ztuhne:)

    OdpovědětVymazat