pátek 11. ledna 2013

Páteční proteinový pudink

Jídlo


Snídaně: Čokoládovo-mátový proteinový pudink a jablkem a vlašskými ořechy



Tak pudink se nakonec povedl a byl výborný!:) Bála jsem se, že neztuhne, protože když jsem ho včera dávala do ledničky, tak byl úplně tekutý, ale překvapivě opravdu ztuhl :) Co se týče receptu, inspirovala jsem se zde http://the-beauty-gloss.blogspot.cz/2012/11/proteinovy-puding.html, ale pozměnila jsem trochu postup, abych ho více přizpůsobila návodu na želatině a taky aby mi dobře vycházela porce na snídani. Použila jsem:

Protein Reflex Nutrition Instant Whey Native (čoko-mint) 4 odměrky (50g)
Želatina od Dr. Oetkera (1 balíček 20g)
400 ml mléka
100 ml vody

Nejprve jsem nasypala želatinu do 100 ml vody a nechala ji 10 min. bobtnat. Pak jsem přidala 250 ml mléka a za stálého míchání zahřívala, až do úplného rozpuštění želatiny. Poté jsem kastrůlek odstavila z plotny, aby trochu zchladl (jen mírně). V shakeru jsem rozmíchala protein ve zbytku mléka a nalila ho do kastrůlku k želatině s mlékem. Vše jsem metličkou smíchala a poté rozdělila do dvou mističek a nechala vychladnout (přes noc v ledničce.) 

Svačina po tréninku: Proteinová tyčinka Excelent (čokoláda+ořechy)

Čokoládová je fajn, nechutná tak přeslazeně, jak některé ty ovocné, ale na marcipánovou určitě nemá :)

Oběd: Těstoviny zapečené s kuřecím masem, baby špenátem a mozarellou




Recept
500g těstovin
1 balení baby špenátu
350g kuřecího masa
česnek
1 balení mozarelly
trocha polotučného mléka mléka
2 vajíčka
pepř, italské bylinky

Uvařila jsem těstoviny, na pánvi jsem osmahla nakrájené opepřené kuřecí kousky společně s několika stroužky nakrájeného česneku. Do zapékací mísy jsem dávala postupně vrstvu těstovin, kuřecího masa s česnekem, listů baby špenátu a mozarelly. Poslední vrstvou byly těstoviny s mozarellou. Dala jsem to do trouby rozehřáté na 180°, asi 10 minut zapékala, pak vytáhla a polila mlékem s rozšlehanýma vajíčkama (s italskýma bylinkama) a zapékala ještě dalších 10 min. 

Bylo to docela dobré, jen by to chtělo asi více koření, aby to tomu dodalo víc chuť.

Odpolední svačina: 1 velké jablko, čokoládová tyčinka - Kaštany v bílé čokoládě

Tu tyčinku jsem si koupila myslím někdy před Vánoci, tak jsem si řekla, že si ji konečně dám..

Večeře: Celozrnné chleby s light Leerdammerem a okurkou, mrkev







Trénink


Aktivita: Posilovna

Kliky 3x (6 klasických+6 dámských)
Stahování horní kladky před hlavou 3x12 (15kg, 15kg, 15kg)
Dřepy (s 1 nohou zapřenou v TRX) 3x 12 (vždy na každou nohu, takže celkem 3x24)
Rotace ve vzporu klečmo 3x12 (1kg, 1kg, 1kg)
Posilování břicha 3x12 
 







Žádné komentáře:

Okomentovat