neděle 27. ledna 2013

Opět volební sobota

Jídlo


Snídaně: Müsli sypané s čokoládou (Tesco) s mlékem a ovocem, kořeněný čaj s medem a citrónem (1l)



Co se týče téhle snídaně, je to trochu regres - návrat k něčemu, co jsem ze svého jídelníčku už odbourala - sladké müsli. Ale nechala jsem se zlákat :) Prakticky celý svůj žívot jsem totiž na snídani jedla čokoládové müsli - Emco. Dříve to zapečené, později to sypké. A  na blogu zmiňovala, že to z Tesca je ještě lepší, tak jsem to musela aspoň vyzkoušet :) A chutnalo mi, jsou tam opravdu velké kousíčky čokolády:) Jen by to mohla být kvalitnější čokoláda:) Asi si konečně namíchám nějaké müsli sama a dám si do něj víceprocentní čokoládu :)

Dopolední svačinka: Lívanečky z vajíčka a banánu (s trochou kokosu), kiwi


Nechala jsem se inspirovat na vašich blozích a taky tu vychvalovanou dobrotu od Cassey musela vyzkoušet :) Ale popravdě mi to až zas tak extra nechutnala.. asi bych tam raději přidala třeba vločky. Nebo víc banánu :)



Oběd: Mrkvová polévka


Rýžové nudle s tofu, šmakounem a zeleninou (se zálivkou ze sojové omáčky, medu atd.)


Odpolední svačina: Kefírové mléko a pomeranč

Večeře: Celozrnně palačinky - Jedna se špenátem, uzeným lososem a šmakounem, 


Druhá s plátkém sýra Leerdammer, špenátem a uzeným lososem



Druhá večeře: Celozrnná placička s nízkotučným tvarohem


5 komentářů:

  1. vypadá to suprově
    a nedělá to cassey ze 2 vajíček? já jen 1 vejce 1 banán :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, já tam právě dávala stejně jako Cassey 2 vajíčka a 1 banán. Tak příště to raději zkusím jako Ty :)

      Vymazat
  2. Taky jsem to musli zrovna včera snídala :D Ale nevím proč, když jsem ho měla poprvé, tak mi chutnalo víc...asi už jsem "rozežraná" po tom Mixitu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně asi nejvíce z těch čokoládových musli chutnalo to od Dr.Oetkara - Vitalis. Ale je fakt hodně sladké.

      Vymazat
    2. Tak to jsem ještě nezkoušela, ale mrknu po něm :) Sladké mi zas tolik nevadí, to se v tom jogurtu ztratí :D

      Vymazat