neděle 13. ledna 2013

Volební sobota

Jídlo


Snídaně: Bílá Hollandia s ovesnýma vločkama (60g) a semínkama, Proteinový nápoj (tentokrát pouze z vody a taky se to dalo:)

Došly zásoby ovoce..:(

Dopolední svačina: Banán s arašídovým máslem, kiwi


Oběd: Kuře s jablky s rýží, trocha zeleniny


Odpolední svačina: Bílá Hollandia s tmavýma hroznama


Večeře: Zeleninová polévka
Palačinka s tvarohovou kakaovou Activií a meruňkou (byla ale moc kyselá:-/)

a druhá palačinka s borůvkovou marmeládou a bílou Hollandií

Druhá večeře: Trocha jemného Olešnického tvarohu

Aktivita dnes žádná, mám toho hrozně moc do školy :( Navíc pořád řeším problémy s nb.. už mám na něm nový disk (přišla jsem o všechna data:() ale teď mi ke vší smůle zas přestalo fungovat napájení..takže jsem opět bez nb - zrovna když mám nejvíce práce do školy:(((

Ale musím říct, že páteční trénink byl opravdu účinný.. dneska z něj cítím břicho, prsa a třísla..:)




Žádné komentáře:

Okomentovat