úterý 15. ledna 2013

Smuteční úterý

Dnes byl smutný den, odnesla jsem ráno na veterinu svou potkanku Sookie, aby ji uspali :( Měla hodně nádorů, krvácela a nechtěla jsem, aby se dále trápila. Dožila se ale krásného věku - 3roky 2 měsíce 7 dní, což je na potkana výjimečné.

Jídlo: Bílá Hollandia + Activia s ovesnýma vločkama, semínkama tykve a jablkem

Svačina: Fíkový dortík, Para ořechy, jablko





Koupila jsem si para ořechy, abych měla zase nějakou změnu. Zjistila jsem, že jsou moc dobré :) Navíc mají vysoký podíl vitamínu B1, takže jsou dobré na nervy. To se při psaní seminárky hodí :)

Oběd: Mexický vepřový guláš posypaný sýrem, dušená rýže

V menze bohužel neměli nic moc jiného na výběr, tak jsem si musela dát to samé jako včera.

Odpolední svačina: Pomeranč

Večeře: Celozrnný chleba se sýrem Madeland Fitness a okurkou



Celý večer jsem při psaní seminárky ještě popíjela YOGI čaj s mlékem a medem. (znáte? je to mňamka:))

Druhá večeře: Odtučněný tvaroh Madeta (100g) a kousek celozrnného chleba

Trénink


Aktivita: Posilovna - kruhový trénink

Konečně! :) I když měla jsem ten trénink hodinu a půl po obědě a stále jsem se cítila ještě hodně najezená...ještě i po tréninku. Takže účinější by to asi bylo, kdybych byla více nalačno.

4 komentáře:

  1. Tvé potkaní slečny je mi líto, ale určitě už je jí teď lépe. :)) Plánuješ nějakou novou kamarádku/kamaráda?

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ješte další myšky (potkanky:)) Čtyři mladé holky, kterým je zatím pár měsíců :) Tak doufám, že nejméně rok teď bude od návštěv veteriny pokoj..(bohužel se potkani dožívají tak 2 až 3 let - jsou hodně náchylní na nádory:-() Ale jsou to moc chytrá zvířátka :) Jednu z nich jsem naučila otočit se dokolečka, když řeknu "toč" a ukážu ji odměnu :) Myslím, že kdybych jim věnovala více času, tak se toho zvládne naučit i daleko více:)

    OdpovědětVymazat
  3. jakýpak smuteční!
    jinak, mohla bys toho mít i víc, ale líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smuteční, protože mi umřela myška :( No trochu víc by toho správně mělo být to jo (na snídani a dopolední svačinu ještě nějaké proteiny) a na odpolední svačinu nějaký mléčný výrobek :) Ale byl perný den, tak jsem to úplně správně nezvládla (psala jsem celé odpoledne v knihovně seminárku)

      Vymazat