úterý 19. listopadu 2013

Srpnová hlavní jídla

Snídaně fotím nejčastěji, takže obědy a večeře jsem spojila do jednoho :)

Tagliatelle s rajčatovou omáčkou a sýrem, zeleninový salát a avokádo:


Moc dobrá večeře :) Od té doby, co jezdí rodiče častěji do Itálie, už nemíváme jen špagety, ale i tagliatelle:) A chutnají mi více :)

Tohle je taková rychlo-kombinace, když není moc času na přípravu :)




Běžné pečivo téměř vůbec nekupuju (až na ty vánočky občas :-D) ale ciabatty jsou moc dobré, obzvlášť ty s olivama, tak jsem si je po dlouhé době dala :) S libovým vepřovým :)



Podobná kombinace, ale tentokrát s pečeným kuřecím a mým vlastním domácím chlebem:


A mé oblíbené bramborové knedlíky se švestkami :)


Dělala jsem je teda z prášku.. máslem jsem je polívala, ale mák jsem smíchala místo cukru s Xilovitem :)


Mamka zkoušela plněné papriky s rajskou :) Tohle jídlo nám vždy dělávala babička. Teď už toho babička bohužel není moc schopna a od mamky to nebylo úplně ono :-/



Tak tuhle večeři velmi ráda opakuju: domácí kváskový chlebík se sýrem Leedramer lightlife :) Tentokrát ještě se sušenými i čerstvými rajčátky.


Když už bylo to období švestek, tak jsem to využila a udělala si i těstoviny s mákem (a Xilovitem) a rozvařenými švestkami :)



Losos s amarantem:



Tak tenhle výborný lilek už je tu po několíkáté :)



Těstoviny s Rio mare insalatissime (Mais e tonno) - výborné!:)



Krůtu na víně a česneku pekla mamka, budu se jí muset zeptat na recept :)


3 komentáře:

  1. plněné papriky s knedlíkem, to je docela zvláštní kombinace :) já je ráda třeba s rýží nebo bramborem a je to supr :) mňam, těstoviny s mákem! vypadá to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jémine, tohle je jeden z nejpoveděnšjích článků... fakt že jo! Dlouho jsem se tak nenaslintala jako tady u toho, skoro každé patří k mým oblíbeným - těstoviny, mák, chleby, sýry, no ovocné knedlíky... to prostě nemá chybu, fakticky jsi mě tak namlsala, že si to všechno budu muset zase uvařit!! <3 =)

    OdpovědětVymazat
  3. dobrá jídla :) Jen mě překvapilo, že někde s "fit" v názvu, se setkám s tolika sacharidy v podobě hódně pečiva, knedlíků, těstovin... :O

    OdpovědětVymazat